KABALA DA İLK ÖĞRETİM OKULUNA YARDIMA RED IDDASI

HER DOKUNUŞ BİR ATATÜRK PLATFORMU OKULLARA Yardım ENGELİNE ÇÖZÜM ARIYOR

AYLARDIR YARDIM KOLİLERİ MARDİN KABALA KÖYÜNDE EMANETTE BEKLİYOR,HER DOKUNUŞ BİR ATATÜRK PLATFORMU
Türkiye de yaptığı araştırmalar ve taleplere cevap veriyor topladıkları yardımları
yurdun ucra köşelerinde yardıma ihtiyaç duyulan ilk öğretim okullarına ulaştırıyor hiç bir sorun yaşamıyorlardı ta ki kabala da bir okula bot kırtasiye
yardımı yapalım diyene kadar bu tıkanıklığı aşmak için okula Milli eğitime ve kaymakamlığa valiliğe kadar müracaatları yapan hayırsever bir vatandaşın
dilekçelerine red kararı verildi telefon bağlantısı kurduğumuz Mehmet Sıraç DERİN DİLEKÇE VERDİM HAYIRSEVERLERE ARACI OLDUM HER ŞEY
KANUNLARA UYGUN OLSUN İSTEDİM Diye sözlerine başladı ben yardıma aracı oldum çocukların yüzü gülsün mutlu olsun diye önce mutlu olup teşekkür ettiler mutluluğunu ifade ettiler sonrasında ''yassah'' hemşehrim dediler
sebebını ise açıklamadılar mimiklerinden anladığım kadarıyla ve sonrasında ifadelerinden anladığım şu oldu kendi adınıza dağıtın  ATATÜRK PLATFORMU
ve başka ziyaretçi isimlerini silin öyle dilekçe verin dediler bende sadece aracı oldum yardımı yapan kuruluş HER DOKUNUŞ BİR ATATÜRK PLATFORMU
ve katılımcılar hayırsever ayrıca milletvekili katılacakmış diye bilgi verdim sadece ama bu isimler katılacaklar ...
bu şekilde yardımları yapamasınız cevabını alınca şok oldum Mili eğitim ve yetkili mercilerin tutumuna üzüldüm amacım köyümdeki zengin fakir ayrımı yapmadan tüm çocukların kışı rahat geçirmelerine yardımcı olmaktı bu güne kadar oylarımı hep AK Partiye verdim neden bu şekilde engel konuyor anlamış değilim bu yüzden basınla paylaşmak durumunda kaldım devlet büyüklerimizden bu tıkanmayı gidermelerini ısıtıyorum dedi  ....
sorumlu gazeteciliğimiz gereği cevap hakkı doğan ismi geçen kişi ve kuruluşlara cevap hakkını kullanmaları için açıklamalarını eski-harman@hotmail.com adresine göndermeleri halinde yazıları yayınlanacaktır ....
Zakir Kaya sizden biri

'HER DOKUNUŞ BİR ATATÜRK PLATFORMU' olarak yurt genelinde bir çok okula ve geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza yardım elimizi uzattık.





Ülke'nin Doğu'sunu Batı'sını, siyasi görüşünü, din'ini, dil'ini ayırt etmeden yollara çıktık. Biz, siz, onlar, bunlar değil BİZ BİR BÜTÜNÜZ. Yardıma muhtaç bir çok çocuğa umut olmaya devam edeceğiz. BOT, MONT . AYAKKABI, ÇANTA KIRTASİYE malzemesi alamayan bir çok ailenin umudu olup çocukların gözlerini güldürmeye çalışacağız. Biz hiçbir zaman menfaat peşinde olup çıkarlarımızı gözetmedik. Karşılık beklemeden takdir beklemeden reklam yapmadan sessızce yolumuzda ilerledik. Bizlerin çocuklarının ayakları sıcak'ken karınları tok'ken 'BAŞKA ÇOCUKLARDAN BİZE NE DEMEDİK' .
Hatırlıyormusunuz bilmiyorum ama bu vatan bir bütün olarak elele verılerek kazanıldı. Biz hiçbir devlet büyüğümüzden yardım beklemedık, onları rahatsız edecek kötü bir söylemde bulunmadık. Gittiğimiz hiçbir il'de siyasi bir açıklama yapmadık, sessiz sedasız çocuklarımızı sevindirdik.
Dağıtım esnasında BAĞIMSIZ MİLLEVEKİLİMİZ SN. AYLİN NAZLI AKA'da bzizmle beraber olacaktı. MARDİN KABALA 100. YIL İLKÖĞRETİM okulunda ki çocuklarımıza destek için yaklaşık 20 koli tamamı yeni ihtiyaç malzemeleri topladık. Dilekçemizi verdik ,arayarak bizzat konuştuğum ve AMACIN SADECE ÇOCUKLARIMIZIN İHTİYAÇLARINI DAĞITIP, BİZİM KİM OLDUĞUMUZU NE İÇİN DAĞITTIĞIMIZI BİLMELERİNE BİLE GEREK OLMADIĞINI ANLATMAMA RAĞMEN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNDEN RET CEVABI ALDIK. Müdürümüzün ve bizim dilekçe örneklerimiz ektedir.
SADECE ŞUNU MERAK EDİYORUM, ÜLKEMİZİN HER YERİNDE BİRÇOK YARDIM BİREBİR YAPILIRKEN NEDEN BİZ ÇOCUKLARIMIZI KENDI ELLERIMIZLE GIYDIREMEDIK?
...

....Selvi Köksal,..

Hiç yorum yok:

saygı ve iyi nıyetli açıklama niteliği taşımayan yorumlar yayınlanmıyacak tır

YENİ GÖNDERİ

recentposts1

POPÜLER GÖNDERİLER