Ayten Tarım :"ONÜÇÜNDE KUMA".


Yeni açmış
Kırmızı yanaklı gül goncasıydım
Yana yakıla ateşlere atıldım.
Dumanım tüttü esen rüzgârın soğunda
Omuzlarımdaki ağırlığın heybetiyle
Savruldum gecenin zifiri karanlığına.
Feryadıma ses, derdime çare yok
Ellisine merdiven dayamış
Beş çocuklu adama, kuma üstüne
Töre dediler onüçünde gelin ettiler.
Ondördüme yeni girdim ONÜÇÜNDE KUMA
Yeni açmışGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, yakın çekim
Kırmızı yanaklı gül goncasıydım
Yana yakıla ateşlere atıldım.
Dumanım tüttü esen rüzgârın soğunda
Omuzlarımdaki ağırlığın heybetiyle
Savruldum gecenin zifiri karanlığına.
Feryadıma ses, derdime çare yok
Ellisine merdiven dayamış
Beş çocuklu adama, kuma üstüne
Töre dediler onüçünde gelin ettiler.
Ondördüme yeni girdim
Elimde çocuğum ana oldum .
Cehaletin, batası töre'nin bütün yükü
Çocuk yaşta omuzlarımda kaldı.
Şimdi söyleyin paşalar ?
Bu canın hesabını
Kimden sorayım ?
Hangi yargıya gideyim
Kime dert yanayım.
Sesimi duymayan kanun
Bana da işler mi ?
Yüreklerdeki vicdanlar
Ağıtlarımı duyup
Feryadıma ses verir mi ?
Alnıma yazılan bu kara yazgıyı
Hangi kanun siler
Söyleyin AĞALAR ...
Ayten Tarım KHA- MANISA

Hiç yorum yok:

saygı ve iyi nıyetli açıklama niteliği taşımayan yorumlar yayınlanmıyacak tır

YENİ GÖNDERİ

recentposts1

POPÜLER GÖNDERİLER