iŞTE İNSANOĞLU BÖYLE HANİ

Günaydın. .
Her saniye azalan bir ömrün aksine. Her nefeste 

artan bir imana sahip olmak ve Allah'ın affına  

erişebilmek dua'sıyla.

DuaIarımın gözü yüksekte Iakin haddimin boynu 

Hakkın karşısında eğiImekte Rabbim 

hakkımızda hayırIı oIan neyse ihsan eyIe… Amin

1952 yılında Amerika'da bir Küçük Kızın annesi

öldüğünde kız yetim kalır ve kız başkana çıkar Ne olursun annem öldü bu günü anneler günü olarak 

kutlayalım der ve dünyada anneler günü olarak kutlanır ancak 

Türkiye'de 1952 yılında Anneler Günü olarak kutlanır mamafih Bir Amerikan oyunudur
Degermi sizce..

..Bir kız bir tane oğlana aşık olmuş oğlan da kızı sevmiş,fakat kız körmüş damat Ne zaman 

evlenicez? 

Kız Gözlerim açılsın sözveriyorum o zaman demiş.Aradan 3 ay geçmiş hayırsever bi insan kıza

gözlerini bağışlamış.Kızın gözü artık görüyomuş,Ameliyatın ardından sevdiği oglanın yanına 

gitmiş.Fakat gittiğinde hayal kırıklıgına ugramış sevdiği oglan da körmüş.Damat: Ne zaman 

evlenicez demiş kiz Ben senle evlenmem sen körsün demiş.Kız arkasına bile bakmadan 

gitmiş.Damat Bunada tamam ama sana bağışladıgım gözlerime iyi bak tamam mı demiş.

.İŞTE İNSANOĞLU BÖYLE HANİ SEVİYORDUM DİYORDU YALANNNNNNNNN SEVMEK

BAZEN YALAN GIBI GELIYOR BANA YADA SEVENLER SANKI YALAN SEVIYOR GİBİ

......falp KHA ANKARA

Hiç yorum yok:

saygı ve iyi nıyetli açıklama niteliği taşımayan yorumlar yayınlanmıyacak tır

YENİ GÖNDERİ

recentposts1

POPÜLER GÖNDERİLER