Fenerbahçe Başkanını Seçiyor

Fenerbahçe Başkanını Seçiyor

Bugün yapılacak seçimlerinin ardından Fenerbahçe'nin başkanı belli olacak.

Yamen Uzun ise iddialı olmaktan uzaktı. Başkanlık yarışının Aziz Yıldırım ve Mehmet Ali Aydınlar arasında geçeceğini söyleyen Uzun, "Yaklaşık 25 gün önce ilk adaylığı ben koydum. Fenerbahçe tüzüğünün, felsefesinin başka felsefeler tarafından ele geçirilmemesi için aday 

Toplantıda Hulusi Belgü, hakkındaki geçici ihraç kararının kaldırılması yönündeki oylamada olumsuz yanıt alınca adaylık şansını kaybetti. Başkanlık seçimi ile yönetim kurulu asil ve yedek üyelerinin seçimi bugün gerçekleştirilecek.
Mevcut başkan Aziz Yıldırım, kulübün eski yöneticisi Mehmet Ali Aydınlar ve Yamen Uzun başkanlık için yarışacak.
AYDINLAR'IN LİSTESİ
Daha önceden basın toplantısında 10 yönetici adayını açıklayan Mehmet Ali Aydınlar, diğer yönetici adaylarını da açıkladı.
Aydınlar'ın 22 kişilik yönetim kurulu listesi şu isimlerden oluşuyor; Hamdi Akın,Nezih Barut, Şaban Erdikler, Necdet Ersoy, Selim Koray, Recep Tanrıverdi, Nuri Tuna, Cem Topçuoğlu, Mehmet Torun, Dursun Ekşioğlu, Faik İçmeli, Metin Şen, Engin Keçeli, Nejat Taşdemir, Erkan Güral, Esra Kazancıbaşı Tekin, Selim Ergüder, Hasan Tanyeli, Nuri Tuna, Tankut Turnaoğlu, Mehmet Okay ve Ekrem Eray Arda.
Seçim öncesinde başkan adayları son konuşmalarını da yaptı.
AYDINLAR: EN AZ ÇEYREK FİNAL OYNAYACAK TAKIMLAR KURACAĞIM
Aydınlar, "Mali açıdan şeffaf ve hesap verilebilir bir kulüp. 3 branşta Avrupa'da en az çeyrek final oynayacak takımlar kuracağıma ve çocuklarımızın gurur duyacağı bir Fenerbahçe vaat ediyorum" sözlerini yineledi. Mehmet Ali Aydınlar'ın konuşması zaman zaman tepkilerle kesildi.
YILDIRIM: Fenerbahçe BENİMLE VARLIK SAHİBİ OLMUŞTUR
Aziz Yıldırım, ise "Benle birlikte Fenerbahçe varlık sahibi olmuştur. Statlar ve salonlar yaptım. Mehmet Ali Aydınlar bu kulubü Avrupa'ya taşıyacağını söylüyor, ne ile taşıyacak? Yapamaz, yapabilseysim ben yapardım" sözleriyle Aydınlar'a tepki gösterdi.
YARIŞ AYDINLAR İLE YILDIRIM ARASINDA
oldum. Fenerbahçe'nin uzun süre sonra çok adaylı yapılan genel kuruluna katkıda bulundum. Bu kongrenin iki aday arasında geçeceği kesinleşmiştir" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

saygı ve iyi nıyetli açıklama niteliği taşımayan yorumlar yayınlanmıyacak tır

YENİ GÖNDERİ

recentposts1

POPÜLER GÖNDERİLER